15 Ekim 2009 Perşembe

Bu akşam İfoş'u gördüm.Gayet iyiydi.
Bana: "Burası Kenya mı?" dedi...Dondum kaldım.
Sonra ; "şaka,şaka o kadar da olmadım" dedi:))
Benden, evde yapılmış bir güzel kek ve Yeni birkutu Nescafe istedi.
Seyhan Halam nefis bir kek döktürmüş...Onu ,yemeden götürmek, benim için ciddi bir imtahan oldu:))
Götürdüm(yani yemedim anlamında!!)....Oradaki hemşirelere verdi...
Normal yemek yedirmeye başlamışlar.Hatta kaldırıp yürütmüşler.
Bana dedi ki;"Bir tane cadı fizyoterapist var,canıma okuyup,hiç yüz vermiyor,o gelince uyuma numarası yapıyorum ama yemiyo"...
Normal yemesi gelişirse ve barsakları çalışırsa,haftaya odaya çıkarmak istiyorlar...

13 yorum:

  1. iffetcigim,kendine gelir gelmez kendinden cok etrafini düsünmeye baslamis...
    sagolsun.
    doret

    YanıtlaSil
  2. Iffetcigim, Muratin yazdiklarindan cok kisa zamanda eskisinden daha guclu olacagin gunler yakinda olduguna inaniyorum.Allah bundan sonra en saglikli ,en mutlu gunlerle dolu uzun bir omur versin ,canim.

    YanıtlaSil
  3. Canım annem,
    Bana her seyahatim öncesinde 'uçaktan indiğin an bana mesaj at' derdin. Biliyorsun ben de sana kızar 'çocukmuyum' derdim. Uçaktan indim, elim otomatik olarak mesaj kısmına gitti, mesaj atamadım....kendimi nasıl yanlız hissettim bilemezsin...
    Zübeyde abla ile her buluşmamızda seni arar, bir şekilde seni sohbete katardık. elim telefona gitti, sesini duyamadım...
    Seni çok özledim İfoş'um. Döndüğümde eskisi gibi benimle olabilmen ne kadar büyük bir mutluluk!!!

    YanıtlaSil
  4. Murat'cigim,ne guzel yazmissin,sagol.Bizi guldurdun.Anlasilan Iffet'cigim, yakinda odaya cikiyor.Haberler cok sevindirici,hepimizin gozu aydin.Emine'cigim de sag salim geri donsun, annesine kavussun insallah.Hepinizi Gunduz ile kucaklayip cok opuyoruz.Iyi geceler canim arkadasim, SAYRA

    YanıtlaSil
  5. Teyzo'şum
    Bana makyaj v.s ile ilgili istediklerini söyleyince artık bu iş tamamdır.Mumu'cuğum bugün de bir tane kek götürmek zoruda kalacaksın galiba benden kurtulamazsın.Yastıklar da istendi bu sabah götüreceğim.....Nur

    YanıtlaSil
  6. İffet Teyzecim gunaydıın..Dun Emo'yu Paris'de yakaladım...Bana ilk soyledigi "Annemi cok ozledim"di...Gozlerimden yaslar bosalmadan, makyajim akmadan santiyeye gitmem lazim simdi...
    Size, Murat'a, Didem'e, Ozum'e, Osman Amca'ya, ailenizin dunyalar guzeli uyelerine, harika dostlariniza ve CANIM EMO'ya gecmis olsun dileklerimi iletip sevgiyle opuyorum...
    Suzi

    YanıtlaSil
  7. iffet teyzeciğim hoşgeldin!!!!
    bizi ne çok sevindirdin!!!
    sevgiler,
    zeynep uyguner erkmen

    YanıtlaSil
  8. İFFETCİM CANİM benim bu kacinci yazişım bir türlü göndrmeyi beceremiyorum ha gayret canim bir kere daha seni ne cok sevdigimi anladim her ne kadar boyun benim yuzumden kisa kalsa da hoş geldin dunyaya TULİN

    YanıtlaSil
  9. İfoşumuz,
    Hoşgeldiniz!!!!!!
    Haberler çok güzel, biraz daha gayret, herşey yoluna giriyor. Dünya hepimize daha güzel gözükmeye başladı. Size sevgimiz sonsuz. Muratcığım, çok güzel yazmış, haberleri gülerek okudum. Canım benim hastalık falan vız gelir, siz etrafınızı beslemeye başladınız bile.
    Emoş, sen seyyahatte olduğun zaman çok yakında eskisi gibi textleşmeye başlarsınız, birarada olduğunuz zamanda son bıraktığınız yerden sohbetlere devam, Bu sefer anlamı başka olur. Nur'cuğum, eminim makyajada çok yakında sıra gelecek.

    Herkeslere çok geçmiş olsun.
    Sonsuz sevgiler.

    Naniş

    YanıtlaSil
  10. İfoşum seni çok özledim.Sen yanımdayken sana hasrettim.Şimdi bu ayrılığa dayanmakta ne kadar zorluk çektiğimi tasavvur edemezsin.Seni okadar çok seven varkıiyleşince bana sıra gelmeyecek zannediyorum.Seni çok seviyorum İfoşum.SENİ EN ÇOK SEVEN OSMAN

    YanıtlaSil
  11. Teyzeciğm
    Uzun mücadellerden sonra yanına geleceğim galiba,senin güzel gözlerini,pırıltını ve kokunu his edebileceğim.Seni çok seviyorum teyzeciğim.Rengin

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Iffet Teyzecigim, her gecen gun daha da iyi haberlerinizi almak ne kadar mutluluk veriyor.. En kisa zamanda gorusmek uzere.. :) Sevgilerimle,
    Serus

    YanıtlaSil
  13. Sevgili İffet Abla,
    Biraz önce Emine ile konuştum; blogu okumama rağmen, ondan veya Murat'tan sözlü olarak haberlerini almak beni daha mutlu ediyor. İyi haberlerini aldıkça seviniyorum. Ziyarete izin verdiklerinde mutlaka seni görmeye geleceğim; şimdilik sevgi ve dualarımı gönderiyorum. Bu arada şimdiden 29 Ekim Cumhuriyet Bayramını kutlarım; özellikle bu günlerde gözbebeğimiz Cumhuriyetimize daha çok sarılmamız gerektiğine inanıyorum; hani seninle hep konuştuğumuz gibi!!
    Bu arada yeni iki kitap var; sana getirmeyi planlıyorum; ikisini de okudum ve çok etkilendim. İki kitap da çok güçlü iki kadından söz ediyor. İlki "Theodora" Radi Dikici'nin kaleminden. İkincisi ise "Çok Kırıgan, Çok Gururlu" Maria Callas'ın hayatı... Her iki güçlü kadına hayran kaldım. Ama şimdi bu iki güçlü kadının yanına üçüncü bir güçlü kadın eklenecek: "İffet AZAK" nam-ı diğer "Laz İffet"... Eğer birgün Tuzla'nun kitabını yazma şansım olursa; senin yerin kitapta yer alacak! Hem de tartışmasız olarak ilk bölümde :-)
    Tekrar geçmiş olsun dileklerimi sunarım.
    Sevgi ve dualarım seninle İffet Ablacım!

    Hakan OKAY
    "Your DJ"

    YanıtlaSil