18 Ekim 2009 Pazar

Yoğun Bakımın Sevgilisi...


Tabii ki, tatlı dili, gülümseyen gözleri ile hemen bütün hemşirelerin kalbini kazanmış İfoş.
Sabah annemi görmeye gittiğimde şansıma Korhan da yanından çıkmak üzereydi. Gidişatı gayet iyi buluyor Korhan. Yarın yapılacak konsültasyondan sonra odaya ne zaman çıkacağı belli olacak. En az 15 gün daha hastanedeyiz gibi ama annem bu durumdan son derece memnun. Bana 'ne kadar yorgun olduğumu sana anlatamam Emine' dedi bu sabah. Gazete, dergi ister misin dedim, 'Sadece uyumak, dinlenmek istiyorum' dedi. Tabii arada bir koşu eve gidip gelmek istemesini saymazsak :)
Osman Azak'ı aradık telefon ile. 20 gün üzerine ilk defa konuştular. İfoş babama' Osman'cım, bu zor günlerde hep senin yaşama olan bağlılığını, azmini ve direncini örnek aldım, sen bana ışık tuttun' deyince babam telefonda ben de annemin yanında ağlamaya başladık. Annem konuşmaya paylaşmaya başladı ya, yanından hiç ayrılmak istemedim!!
İfoş'a gerçekten de çok iyi bakılıyor, aklımız arkada kalmıyor hiç.

8 yorum:

  1. Emocum, İffet teyzecim--- güzel haberlerinizi duyunca çok mutlu oluyoruz. İnşallah bir an önce odanıza kavuşursunuz... Ben de gelip sizi yormadan kısa bir görmek istiyorum, inşallah!

    Çok sevgiler, aylin.

    YanıtlaSil
  2. Selma SONMEZLER18 Ekim 2009 18:33

    SEVGİLİ AKRABALARIM,KUZENLERİM,KARDEŞLERİM
    ve de İFOŞU SEVENLER
    defalarca şükürler olsun.
    Bu sabah 18.Ekim Pazar saat 08.30 da canım Teyzem ile herzamanki telefon görüşmelerimize başladık Beni hastaneden aradı,gayet iyiydi Teyzeler teyzesi,dostların engüzeli bir tanemiz.Hatta tatlı tatlı sedikodu bile yaptık
    Senin için ne yapalım dediğimde ise ona yaraşır cevabı verdi''Kırmızı Jaguar istiyorum,,dedi
    18 gün sonra eski teyzeme kavuşmak,sesini duymak ne güzel
    Ailemizin en güzel sesi,en güzel rengi herşeye yeniden başlıyoruz .CANIM TEYZEM Selma Sönmezler

    YanıtlaSil
  3. Herkesin sevgilisi, canım ablaciğim,
    O dünya güzeli tebessüm eden yüzünüzü görmek sonsuz bir mutluluk.Orada olmayı çok isterdim size sarılmak isterdim, ama biliyorum Emo ve Murat hepimizin sevgilerini size ulaştırıyorlar. Bende buradan alnınıza bir öpücük kondurdum kuvvet verdim.
    Bol bol dinlenin, dinlenin, dinlenin. Çok şükür bu günlere, o gülen yüzünüz günümü aydınlattı.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Canim kardesim, ne guzel gulmussun, Helal olsun.Bu sabah Mustafa aradi, becerip yanina girmis ya, bize iyilik haberlerini, sevgilerini, selamlarini sahsen iletti.DUNYALAR BIZIM OLDU.Cok sukur bu da geldi gecti.Ben de arayayim yarin, sesini duyayim.Emine'cigim, hos geldin, koydugun yeni resim de cok guzel.Hepimize gecmis olsun, hepinizi cok seviyorum. SAYRA

    YanıtlaSil
  5. Canım Teyzoşum
    Selma ile konuşmanın ardından hemen program yapıldı . Kırmızı jaguar seni bekliyor bile!Nihayet pozitif enerji dolu yüzün bütün sayfaya aydınlık getirdi. ARTIK SEVİNEBİLİRİZ.
    Cimbom da işleri düzeltti.Çoluk çoçuk kuzen yegen
    dostlar sevgililer hepimizin gözü aydın olsun.

    YanıtlaSil
  6. Emocum, Muratcım, İffet Teyzecim bu haberleri almak ne güzel...Çok çok sevgiler...
    Suzi

    YanıtlaSil
  7. Resim ve haberler harika. Yakında görüşmek üzere, hoşgeldin, herkesin sevgilisi biricik İpek teyze. Şeref-Ann.

    YanıtlaSil
  8. Iffetcigim,Allah seni hep guldursun.Sevdiklerini sana seni sevdiklerine, bagislasin.Cok sevildigini biliyorsun degil mi?Her gun daha guzel haberlerini bekliyorum. Elcin

    YanıtlaSil