3 Ekim 2009 Cumartesi

Bu sabah ve akşam Korhan'ı ve de arkasından annemizi gördüm.
Korhan hızlı ilerleme beklememiz gerektiğini sık sık vurguluyor. Öbür pazartesiye kadar ifoş'un yoğun bakımda kalacağı kesinleşti gibi. Nabız hala 140 seviyesinde, ciğerler su atamıyor. Ama böbrekler iyi durumda...
Annemizin bilinci tamamen kapalı, ilaç ile bunu sağlıyorlar. Ben gene de ellerini tutum, okşadım ve tüm arkadaşlarının sevgisini ilettim, ne çok seveni olduğunu , en kısa zamanda onun güzel sofrasında toplanmak istediğimizi söyledim.
Sevgiler...

2 yorum:

  1. emineciğim allah yardımcınız olsun. en kısa zamanda, en iyi haberleri bekliyoruz. bütün dualarımız iffet teyzemle birlikte.
    sevgiler,
    zeynep uyguner erkmen

    YanıtlaSil
  2. babaannemin sewgilisi olduğumu biliorum ve sende bil babaannem sende benim sewgilimsin bikere sen benim idolümsün bunu unutma tek örnek aldığım insansın belkide...hayata bakış açın olsun öle sıcaksın öle neşelisin ki belin ağrısa o sıcak gülümsemen suratında anla yani bitanesin...belki çok yakışıklı bi don hose değildin ama :D çok çok güzelsinnn :)) sen iyileş ben yine sana operalar sölicemmm hem figaronn düğününün italyancasını ezberledimm onu sölücemm hemen iyileş sabısızlanıorumm bol bol gülcez yine uyumadamn önce babam da kızıcak bize seni sewiorummm <3 ...

    YanıtlaSil