12 Ekim 2009 Pazartesi

Günaydın!!!

Güzel bir hafta olsun bu hafta...
Solunum borusundan kurtulma egzersizleri başladı. Eğer iyi giderse çalışmalar bugün yarın çıkacak gibi boru. Onun dışındaki sıkıntılarını atlattı gibi İfoş. Elleri ve gözleri ile talimatlar vermeye başladı bile :)
Gene de, her ihtimale karşı, öbür pazartesiye kadar yoğun bakımda kalacağız. Bu şekilde hem enfeksiyon riski azalmış olacak, hem de daha az yorulup, daha güvende olacağız.
Tüm emeğin, içtenliğin, bilgin ve becerin için tekrar teşekkürler Prof.Dr.Korhan Taviloğlu!!!

2 yorum:

  1. Canim Teyzecigim,

    Seninle hep tarifler yemekler ustune cok guzel paylasimlar yasadik. Bugun ben senin icin bir kek tarifi buldum.

    Sihhat Icin Yagsiz Kek

    Unu: 500gr Hepimizin Sevgisi
    Yumurtasi: 3 tane Sensiz Olmaz
    Acisi: 250 gr Bitter Cikolata
    Sekeri: 250 gr Senin Tatli Sevgin
    Vanilyasi: 1 paket Kucuklerin Kokusu
    Kabartma Tozu: 1 paket Gonlumuzun, Ruhumuzun Coskusu

    Hepsini karistirip guzel bir kek yaptim. Cok cabuk iyiles, dort gozle seni bekliyorum Teyzecigim.

    Rengin Nakiboglu

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Emine ve Murat, Osman Abi ve ailenizin diger fertleri, sizlere gözünüz aydin diyorum, durum gittikce iyiye gidiyor, bizleri de bilgilendirdiginiz icin cok mutluyum. Bütün iyi dileklerimi yollar acil sifalar diyorum! hepinizi cok öperim, Nesrin

    YanıtlaSil