21 Ekim 2009 Çarşamba

Hastane odamızı hemencecik eve çevirdik :)
tabii ki tüm kat personelinin sevgilisi oldu hemencecik annem. Ama oldukça yorgun ve de neler atlattığının farkına yeni vardı...
Yavaş yavaş kaldırmaya ve de yürütmeye başladılar ifoş'u. Kaytarmak istiyor ama ne mümkün!!! Başında Ender Berker'in yetiştirdiği fizik tedaviciler var.
Perşembe ya da Cuma günü birazcık daha yorulacağız. ERCP görüntüleme işlemi ile Pankreastaki problemi yapan olay araştırılacak ve de gerekirse küçük bir müdahale yapılacak. Annem bu işlemden biraz ürküyor, gücüm yok diyor ama elbetteki üstesinden gelecek bunun da!

* Akşamları yatmadan önce blog sayfasında yazdıklarınızı okuyor ve çok duygulanıyoruz. (Bakmayın aslında ağlayan benim :))

7 yorum:

  1. Güzel Ablam,
    En kötü günler arkanda kaldı, en iyi günler önünde olsun. Biraz daha sabır biraz daha gayret her geçen gün iyiye adım atıyorsun. Ne aşamalar geçirdin, Cuma günü yapılacak müdaheleyide sıkıntısız atlatırsın, belkide daha çabuk iyileşmene yardımcı olacak. Ben buradan bütün gücümü sana gönderiyorum. Evlatların, bütün yakınların yanında, birlikte bunuda atlatacaksın.
    Her sabah tebbessüm eden yüzüne bakıyorum içim açılıyor. Sohbet edeceğimiz günleri dört gözle bekliyorum.Şimdilik bol bol dinlenmeye ve kuvvetlenmeye devam.

    Bob, çoçuklar ve ben hasretle, sonsuz sevgilerimizi gönderiyoruz.

    YanıtlaSil
  2. İffet'ciğim,nihayet sana doğrudan hitap edebiliyorum........Çok Şükür....
    Ne diyeyim nasıl ifade edeyim, doğrusu benim için, bu kadar önemli olduğunu farkında değilmişim.!Aman sıkı dur, çok lazımsın...Beni arayıp ,akşama ne yemek yaptığını ballandırıcaksın!!( korkma çok yemem:)) )
    Güzelim seni çok öpüyorum,kısa bir zaman sonra görüşürüz..
    Az evvel arkadaşım Ayla Gürkan aradı seni sordu,selamı var "Berki ve Ayla geçmiş olsun diyorlar de" dedi..
    Bütün ailen ,özellikle çocuklarınla çok iftihar ettim.....
    Öpüyorum, gülsen

    YanıtlaSil
  3. haydi teyzecigim kolay gelsin, 15 gün nedir ki!
    hepimiz senin güzel gözlerinden opüyoruz
    s.e.c. taviloğlu

    YanıtlaSil
  4. Canim kardesim, bugun gene telefonda konustuk. Hic sikilma, her yapilan senin iyiligin icin. Cok zor gunlerden gectin, sen bilmiyorsun ama bizler cok iyi biliyoruz.Kac kere konustuk hayat boyu, 50 senelik arkadasligimiz, dostugumuz, kardeslerimiz sirasinda, bunlar da gececek.Biz nelerden gecip bu gune gelmis gazileriz. Bunlar da gececek. Biz kismet yarin sana dogru ucuyoruz, Cuma sabahi insallah Istanbul'dayiz.Sen ERCP olur olmaz biz de varmis oluruz, haberini hemen aliriz Emine'den.Sen misil misil uyurken ben hep senin sag omuzunda oturudum, senin kulagina hep fisildadim. Gene oradayim, canim. I LOVES YOU, Sayra

    YanıtlaSil
  5. Dun sesini haftalar ustune ilk kere duydum Iffetcigim, cok duygulandim. Dunyalarin kalbini fethetmissin sen; tabii ki hastahanenin de simdi sevgilisi, goz bebegisin. Normal bu. Seni ailecene sevgiyle kucakliyoruz hepimiz. Ifos'um, Emine'cigim her ikinizi de opuyorum. Iyi aksamlar. Guzel haberler dolu iyi gunler diliyoruz.
    Bilsen.

    YanıtlaSil
  6. Niye bazilarimiz (!) seninle telefonla konusuyorda bazilarimiz konusamiyoruz. Sayra'nin alacagi olsun, seni kendine sakliyor anlasilan. Su andada havaalani yolunda onun icin telefonunu soramiyacagim ondan. Emineye erisip telefonunu almaya calisacagim. Eleni yeni Avustralyadan (deniz dibini seyredip) geldi. Bilgisayar ozurlu oldugu icin gozlerinden cok optugunu soylememi istedi.
    Ben yeni nelerden gectim biliyorsun, bitti gitti. Slkl dur, onca sporu bosuna yapmadik, kuvvetli olup hayati rahat gogusleyelim diye.
    Sen de kisa zamanda benim gibi ziplayip kalkacaksin, bir sey olmamis gibi. Emin ol.
    Bunaldigin zamanlar kendini ayaklarin suda, kumda yururken gorup alabildigin kadar derin nefes alip sayacaksin, inan ise yariyor.
    Gerisini sana soyleyecegim yaninda, yakinda,
    Butun sevgimi yolluyorum. Nejla

    YanıtlaSil
  7. İffet Teyze'cim merhaba,
    Ben 1 aydir surekli istanbul disina seyahatler yaptigim icin daha senden yeni haberler aldim. İlk olayi duyduğumda, daha detaylari hic dinlemeden bile senin her turlu problemin ustesinden geleceginden emindim. Simdi blog sayfani basindan sonuna kadar okudugumda senin ne kadar guclu oldugunu bir kere daha gordum. Senelerdir bizlere verdigin pozitif enerji tumuyle sana donecektir buna emin olabilirsin. Seni cok seviyoruz ve bir an once seni yanımızda o sen kahkalarinla gormek istiyoruz. Cihan ve Beril de seni cok opuyor. Bir an once iyilesip eve cikman icin sana ailece dua ediyoruz.Lamia

    YanıtlaSil