25 Ekim 2009 Pazar

Prof.Dr.Korhan Taviloğlu'ndan...

Bu sabah yaptığım vizitte tedavinin 25. gününde İffet hanımı ilk kez ayakta ve yürürken gördüm. Bu tabii ki bizim açımızdan iyileşme sürecine girmesinin en güzel kanıtlarından bir tanesi. Şu anda tetkik ve bulguları sağlıklı gidiyor, ortalama en az 20 günlük bir hastane süreci daha var. Taburcu olana kadar KESİNLİKLE ziyaret yasağı var. Malum mevsim olarak domuz gribi vb. birçok solunum ile bulaşan hastalıklar olması ve kendisinin pankreatit hastalığına bağlı akciğerlerinde sıvı olması nedeniyle her türlü enfeksiyona çok açık. Bu nedenle kendisine küçük bir bebeğe gösterilen özeni göstermemiz gerekiyor. Bu konuda sizlerin anlayış göstereceğinizden şüphem yok zaten. Onu sizlere sağ salim ve eski iyi hali ile geri vermeye yoğun uğraş veriyoruz. Bugün ben kendisine Fenerbahçe – Galatasaray maçına gideceğimi söyleyince benden mutlaka sonucu maç sonunda haber vermemi istedi ve ben de öyle yapacağım.

Saygılarımla,
Dr. Korhan Taviloğlu
www.taviloglu.com

7 yorum:

  1. Iffet'cim cok sevindim. Bu da gecti insallah. Alaz'la beraber seni cook cook opuyoruz. Tulin.

    YanıtlaSil
  2. Hakan Okay dedi ki...
    Sevgili İffet Abla,
    Biraz önce Emine ile konuştum; blogu okumama rağmen, ondan veya Murat'tan sözlü olarak haberlerini almak beni daha mutlu ediyor. İyi haberlerini aldıkça seviniyorum. Ziyarete izin verdiklerinde mutlaka seni görmeye geleceğim; şimdilik sevgi ve dualarımı gönderiyorum. Bu arada şimdiden 29 Ekim Cumhuriyet Bayramını kutlarım; özellikle bu günlerde gözbebeğimiz Cumhuriyetimize daha çok sarılmamız gerektiğine inanıyorum; hani seninle hep konuştuğumuz gibi!!
    Bu arada yeni iki kitap var; sana getirmeyi planlıyorum; ikisini de okudum ve çok etkilendim. İki kitap da çok güçlü iki kadından söz ediyor. İlki "Theodora" Radi Dikici'nin kaleminden. İkincisi ise "Çok Kırıgan, Çok Gururlu" Maria Callas'ın hayatı... Her iki güçlü kadına hayran kaldım. Ama şimdi bu iki güçlü kadının yanına üçüncü bir güçlü kadın eklenecek: "İffet AZAK" nam-ı diğer "Laz İffet"... Eğer birgün Tuzla'nun kitabını yazma şansım olursa; senin yerin kitapta yer alacak! Hem de tartışmasız olarak ilk bölümde :-)
    Tekrar geçmiş olsun dileklerimi sunarım.
    Sevgi ve dualarım seninle İffet Ablacım!

    Hakan OKAY
    "Your DJ"

    YanıtlaSil
  3. İkinci kitabın ismini yanlış yazmışım "Çok Kırılgan, Çok Gururlu" Maria Callas'ın hayatı olacak!

    YanıtlaSil
  4. Ifos'um; Senden haberler her gun daha iyi geliyor. Cok sevincliyiz. Bu sinav da arkada kaldi artik. En yakin zamanda kamerayla sohbetlerimize baslayacagimiz gunleri iple cekiyorum. Sevgiyle kucakliyoruz seni, canim. b.

    YanıtlaSil
  5. Haberler super Iffet teyzecim. Her gecen gun daha da iyi olacak hic suphemiz yok. Heyecanla seni gormeyi bekliyoruz.Lamia

    YanıtlaSil
  6. Iffetcigim, Iyilesme haberlerini hergun takib ediyorum, Dr.Korhan beyin yazisindan aliyorum ki 20 guncuk daha sabir edecegiz,"bir de bana sor" sarkisini soyleme sakin.Ah kardesim benim nekahatim 6 ay surmustu, cok sukur gecenler unutuluyor.Sen de yasamamisa doneceksin ,Allahin yardimiyla ve senin gayretinle.Dualarim seninle ,yesil gozlum. Elcin

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Teyzecigim , butun senin ile ilgili haberleri bu siteden aliyorum , tam sen hastalandiginda ben'de is icin Istanbuldaydim Selma ile enisteme gittik onu , Murati , esini ve kizini gorme firsatim oldu. Senin iyi'ye dogru hizli bir sekilde ilerlemen bizleri cok memnun ediyor , en kisa zamanda seni evinde ziyaret etmek uzere acil sifalar dilerim. Selim Hazinedar

    YanıtlaSil