8 Ekim 2009 Perşembe

Gözümüz Aydın!!!

Az önce Korhan'ı gördüm. Bana ilk defa 'Gözünüz Aydın' dedi :)
Dün tomografi yapılmış, pankreasta bir çürüme ya da bozulma yokmuş. Ciğerlerde hala su var ama bunun ana nedenlerinden biri de uzun süre yatıyor olması annemizin. Enfeksiyon hemen hemen bitmiş. Bugünden itibaren serumu kesip mamaya geçmeyi planlıyor Korhan. Gene de en iyi şartlarda İfoş'u pazartesi ayıltmayı düşünüyorlar.
Bundan sonra sizlere hep böyle güzel haberler vermeyi umuyorum...

Sevgiler,
Emine

6 yorum:

  1. emineciğim bizi çok sevindirdin. dört gözle daha da iyi haberleri bekliyoruz.
    iffet teyzeme acil şifalar diliyorum ve sevgilerimi yolluyorum.
    zeynep uyguner erkmen

    YanıtlaSil
  2. evvet iste budur, güzel haberler başladi,İfoş geri kalanini halledecektir,Osman Azak a, Murat a Emo ya tüm sevgilerimi yolluyorum Korhan in ellerine, gönlüne sağlık olsun,herkese sevgiler
    engin

    YanıtlaSil
  3. Seni çok seviyorum,
    Çabuk gel.
    Seyhan

    YanıtlaSil
  4. Aslan İfoş!

    doret

    YanıtlaSil
  5. İffet'ciğim,benim; afacan oğlan çocuğu kılıklı(freshman deki halin) kız kardeşim! Meğer seni ne kadar çok seviyormuşum!.......
    Çok Şükür atlattın ,daha güzel günler göreceğiz...
    Ailenle de iftihar ettim,hepsi teker teker vasıflı ,kıymetli,insan gibi insan ,ne mutlu sana.
    Sevgilerimle, Gülsen

    YanıtlaSil
  6. İffet ablacığım,
    Bugün haberler çok güzel, mutluyuz. Bu sabah zaten uyandığımızda, sanki içimize doğmuş gibi Bob bugün İffet'ten güzel haberler alacağız demişti, ve öyle çıktı. Burada çok güzel bir sonbahar günü, sanki tabıatta sizin haberler gülüyor ve neşeli, pırıl pırıl gökyüzü, ağaçlar renklerini değiştirmeye başladı, güneş ılık, bende şerefe uzun bir yürüyüşe çıktım, kalbim hafif içim huzurlu.

    Devam iyileşmeye İffet ablacığım. Sevgilerimiz sizlerle beraber.

    YanıtlaSil