13 Ekim 2009 Salı

İfoş'umuz artık bizimle!!!

Bu sabah nefes borusundaki borular çıktı, birkaç gün maske kalacak.Halen burundan besleniyoruz ama birkaç güne ondan da kurtulacak gibi İfoş...
Annem yanında olduğum 10 dakika boyunca aralıksız konuştu :) Eeee onca gün susmak kolay mı bu kadar sosyal bir insan için??!!!
Hepinizin sevgisini, geçmiş olsun dileklerini tek tek ilettim. O da zaten dışarıdan haberleri almak için can atıyordu, sordukça sordu.
Karşısında yatan hastaya hemşire ile moral yolluyormuş, hasta yakınları beklerken söyledi.
Her zamanki gibi gene pozitif annem; gayet iyiyim, bana çok iyi bakıyorlar diyor.
Odasına çıkmasına az kaldı, hepimizin gözü aydın!

p.s. Yarın sabahtan cumartesi akşama kadar kısa bir yurtdışı seyahatim olacak. Abimden annem ile ilgili haberleri alır almaz sizlere yazacağım, gecikme olursa lütfen merak etmeyin...

Sevgiler,
Emine

5 yorum:

  1. Iffet ablaciğım, Emineciğim, Muratcığım, Osman ağabey,ve tüm aileniz
    Çok mutluyuz,herkese çok geçmiş olsun.
    Iffet ablacığım size çok geçmiş olsun, bundan sonra her geçen gün dahada iyi olacaksınız, sizi çok özledik. Biran evvel görüşebilmek ümidi ile size sonsuz sevgilerimizi gönderiyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Çok Şükür,hep bu haberi bekliyordum,şu borulardan kurtulsun diye......
    Emine'ciğim, Murat'cığım size çok teşekkürler hiç habersiz bırakmadınız,Osman'cığım hepinizin gözü aydın.......
    Emine'ciğim,güle güle git gel,işlerin rast gitsin.
    Azak ları çok seviyorum........

    YanıtlaSil
  3. Hey Allah'im cok sukur bugunu de gorduk.Sanki benim bogazimdan cikmis gibi oldu boru.Bundan sonrasi kolay artik. Her gun daha guzel olacak insallah.Hele bir odana cik, bol bol konusacagiz Zaten biz de kismet 23 Ekimde Istanbul'da olacagiz. Her zaman dedigimiz gibi, kavusmamiza az kaldi canim kardesim.
    Cocuklar sag olsun,bizi hic habersiz birakmadilar,devamli da telefonda konustuk zaten.Nasil olsa kalben hep beraberiz.Sana guzel ve rahat bir uyku bu gece boru olmadan,opucukler, SAYRA

    YanıtlaSil
  4. İfoş' cuğum sana boru filan ne yazar gözlerinle

    bile her şeyi bana anlattın.Hepimiz kollarımızı açtık seni kucaklamayı büyük bir sabırsızlıkla bekliyoruz.Bizi sensiz ve ıssız bırakamazdın zaten.....nur

    YanıtlaSil
  5. İpek Teyze,
    Cimbom bir yana, güzel haberlerin bana da güzel haberler getirdi. Üç yıl önceki meşum ameliyatın bu seferki tomografi kontrolunda beliriveren bir görüntü, nüks etme ihtimali, pet-ct scan denilen bir nükleer tıp ilki yaşanması derken heyecan dozunun yükseldiği gün ve saatlerin içine ister istemez düştük. İpek teyzeyle konuşabilseydim, olsun o belki yine de hissedip bir şekilde yardım eder, ifoşumuzblogspot.com’da gülen gözleri var ya, bu bir demdir gelip geçer derken bir uğursuzluk olmadığını öğrendik. İşte böyle, herkesin yolunu gözlediği, güzeller güzeli, sevgililerin sevgilisi İpek teyzeciğim. Şeref.

    YanıtlaSil