11 Ekim 2009 Pazar

Saat 18 civarı İfoş'u gördüm.Sıkılmaya başlamış;yani durum iyi demektir:)
Ağzında oksijen borusu,burnunda yemek borusu,kollarında,parmağında elektrotlar,devamlı aydınlık bir ortamda uyanık olmak daha zor gerçekten.Ben sordum,o gözleriyle cevapladı.Biraz nefes almakta zorlanıyor,hep yatmaktan sırtı ağrıyor."Ben ne zaman buradan çıkarım" bakışları attı,fazla yüz vermedim.
"Ne güzel bak dinleniyorsun işte" dedim...kötü baktı:)
Aklıma gelen herkesin ismini saydım, çok mutlu oldu.

4 yorum:

  1. İffet ablacığım,
    Biran evvel daha bır rahat durumda olmanızın arzusu içindeyiz. Biraz daha sabır gerekli zannediyorum. Kalbim sizinle beraber.

    Fakat gelişmelerden mutluyuz.
    Pek çok sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Canim, Iffet'cigim, benim aklimi da ayni sey kurcaliyor. Bunca gun yatmakdan belin agriyor mu acaba diye.Malum ayni dertten muzdaribiz, halden anlarim.Ama tahmin ediyorum ki seni bir oyana, bir bu yana ceviriyorlardir.Az kaldi dayan canim, birkac gune odana cikarsin artik. Sakin merak etme, muhim bir durum yok, yalniz sacma sapan bir sey oldu, onu duzeltmege calisiyorlar.Kraliceler gibi bakiliyorsun. Kiymetini bil, cikinca gene kosturmalar baslar. Canim iyi geceler, yarin tekrar haberlesiriz. Guzel yanaklarindan optum,
    SAYRA

    YanıtlaSil
  3. Az kaldı İffet Teyze'cim...
    Suzi

    YanıtlaSil
  4. Gercekten ne kadar zor bir durum,borular bugun cikar insaallah.Az kaldi Iffetcigim,nasil dua ediyorum ,bilirsin ya ,Hersey gecsin de bak yeniden dogmus gibi olacaksin.Tecrubeyle soyluyorum,dunya bambaska olacak, cennet dunyaya inecek! Elcin

    YanıtlaSil