7 Ekim 2009 Çarşamba

Güzel uykuya azcık daha devam...

Sabah yoğun bakımı doktoru ile görüştüm. Genel durumumuz ciğerler dışında gayet iyi. Ciğerlerin %30'u su dolu olduğundan sıkıntı devam ediyor. Bugün su boşaltacaklardı ama bu işlemi ertelemişler. Kendi kendine iyiye gittiği için bu kararı aldılar diye anladım.
Genel durumu görebilmek için bugün ya da yarın tomogrofi yapmak istiyorlar, bekliyoruz sonuçları.
Her ne kadar uyuyor duymaz seni deseler de (kimi hasta hatırlarmış) ben her seferinde annemle konuşuyorum. Dün akşamdan beri 'İfoş'um' dediğimde gözünü açmak ister gibi yapıyor. Bunu bir kaç kere yaptı :)
Annem çok azimli ve de güçlüdür. Bana, sabahları belinden dolayı çok kötü kalktığı günlerde, kendi omzuna vurup 'Aslan İfoş' dediğini söylerdi. Şimdi ben aynı sözleri annemin kulağına fısıldıyorum.
Sevgiler...

10 yorum:

  1. Emineciğim, haberler olumlu, İffet ablacığım en kısa zamanda toparlanacağına inanıyorum. O zaman karşılıklı sohbetlere devam edersiniz. Bende dört gözle Skype sohbetlerimizi bekliyorum.

    Hepinize ve İffetimize sonsuz sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Emine Ablacigim ben de guzel haberlere cok cok sevindim. En kısa zamanda İffet Teyzemin gulen guzel yuzunu gormek dilegiyle, gecmis olsun, cok sevgiler..
    Guzide

    YanıtlaSil
  3. Eminecigim, binlerle tesekkurler, once derhal bu blog isini dusundugun icin ve bizleri devamli haberdar ettigin icin. Senin guzel, olumlu bildirilerinle hepimiz rahatliyor, sabir ve iyi dileklerimizle bekliyoruz. Seni ve Murat'i sevgiyle kucakliyorum.
    Nejla Akkoc

    YanıtlaSil
  4. Iffetcigim, birtanem,
    Gozlerini actiginda yaninda olmayi ne kadar isterdim, ama cok uzaklardayim. Ne kadar eyleneceksin olanlari duydugunda kimbilir.
    Bir kac hafta sonra ordayim, gelince anlatirsin bana. Sevgiyle kucakliyor, opuyorum.
    Nejla

    YanıtlaSil
  5. İffet teyze'cim
    Annem hastanede gözünü açtığında ona ilk söylediğim söz "çok çok çok teşekkür ederim" di...Şimdi size aynı şeyi söylüyorum...
    Suzi

    YanıtlaSil
  6. Eminecim, eline sağlık. Bu cok rahat oldu. Sayra teyze haber verdi. Hepinizi öptum, burdan takip ediyoruz. Aslı (ve Daryo ve Elifmina ve Leyla)

    'Uyuyan Güzel' yani Iffet teyze'ye: ne kadar cok insan icin ne kadar da kıymetlisin, senin için yazılanları okudukça gülümsedim, güldüm, hüzünlendim, gözümden yaş geldi. Ben anladım! Bütün bu sevgi dile gelsin diye birden olduverdin Cindirella. Sayra ve Ayça ile beraber üçüncü bir teyzem gibiydin biz büyürken. Biz büyüdük sen hep aynısın. Uyanınca haber ver e mi? Aslı

    YanıtlaSil
  7. Bu gunki haberler sahane,Oh, Oh, cok sukur, yakinda artik seninle de konusacagiz anlasilan. Oguz, Yavuz da yanaklarindan opuyorlar,Emine ve Murat ile haberlesmisler onlar.Hele bir uyan , odana cik,anlatacak cok sey var. Laflar cok birikti, canim kardesim.Seni cok kucakliyorum, SAYRA

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Seref, Iffet icin koymus oldugun o sahane hisli muzik icin, sana tesekkur ederim. Uyanip dinleyince cok memnun olacaktir.
    Simdilik,onun yerine ben devamli dinliyorum.
    Sag ol. Hepinize cok sevgiler, SAYRA

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Azak Ailesi ve Sevgili Şifa'lılar!

    İffet Ablamız bizlere yıllarca pozitif enerji verdi. Güler yüzü ve ilgisiyle hepimizin kalbinde çok güzel bir yer edindi. En küçüğümüzden en büyüğümüze kadar herkesle ayrı ayrı ilgilendi. Kültürü ve görgüsü ile de bizlere örnek oldu. Onu gerçekten çok seviyoruz.
    Şimdi aynı pozitif enerjiyi biz ona yolluyoruz ve en kısa zamanda sağlığına kavuşmasını diliyoruz!
    "İffet Abla, seneye yaza senin şerefine, Albinoni eşliğinde Wine&Chees partisi yapacağız, söz!"
    Hakan Okay

    YanıtlaSil
  10. Sevgili İffet Abla,

    Murat'tan, Emine'den ve Didem'den haberlerini alıyorum. Tabii ki blogu da okuyorum. Seni görmek için sabırsızlanıyorum. Ziyarete izin verdiklerinde hemen yanına geleceğim.
    Tekrar geçmiş olsun!!!!

    Saygılarımla,

    Hakan OKAY

    YanıtlaSil