28 Ekim 2009 Çarşamba

İfoş Erken Çıkmak İçin Gayret Ediyor


İfoş gitgide iyiye gidiyor.
Normal yaşantısına dönmek için yürümek ve yemek zorunda.Bu da ilk başlarda gerçekten çok zor.Kaslar hareketsiz kaldığı,mide de uzun süre çalışmadığı için biraz zorlanıyor.
Pankreatite bağışıklık yok.Yani her an tekrar olabilir.
Annem bunu duyunca; "birdaha olursa, sakın beni kurtarma!!!" diye bana nasihat etmeye kalktı.Hastane ortamında bu depresyon "normal" diyorlar.
Bu arada,Osman Azak,neredeyse 20 gündür İfoş'unu göremiyordu.Geçen gün takım elbisesini giyip, güzel kokularını sürüp, heyecanla ziyarete gitti "zevcesini".
Eskiler bir başka hakikaten:).
O İstanbul beyefendisi,hanımefendisi insanların, nasıl çocuk yaptıklarını hep merak etmişimdir:))
"Hanımefendi biraz şöyle uzanırmıydınız.Hafif te kıbleye dönünüz lütfederseniz"....
"Mazuratım var beyefendi,size yazılı olarak bildirmiştim" :)))
(Moral...herşeydir.Siz de,mutlaka gün içinde gülecek birşeyler bulun).
Not:Galatasaray Lisesinde yatılı okuyunca, annemden yeterli terbiyeyi alamadım da.

5 yorum:

  1. Sevgili İffet Abla!

    Seni görmek için sabırsızlanıyoruz. Daha yaşanacak çok şey var; özellikle Tuzla'da!!!

    Hakan OKAY
    Your DJ

    YanıtlaSil
  2. Canım İffet Ablacığım,

    Her yeni resmin bir öncekinden daha güzel, çok özledim, Ben uzaklardayım ama kalbim düşüncelerim hep seninle. Biraz daha sabır, ve gayret bu günlerde geçer. Seni çok seviyorum.
    Yeni mindere ihtiyacın varmı, bana çocuklarla haber ulaştır hemen göndereyim.

    Muratcığım,

    Beni sabah sabah çok güldürdün, yaşa sen. Bence terbiyende insancıllığın da tam yerinde. Espirilere devam, bir nevi ilaçtır.

    Sonsuz sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Iffetcigim, cok iyi gozukuyorsun umarim icinde oyledir. Ne kadar yuruyebilirsenden hep biraz fazlasini yurumeye calis. Her adimla derin nefes alabilirsen hem cigerlerine hem kaslarina daha fazla oksijen girecek. Ah, kendimi Mehmet Oz'un asistani gibi hissediyorum!!!! Aslinda ben boyle gunleri cok yakinda yasayip cok cabuk ayaklandigim icin, experience is talking. Ha gayret guzelim, cok opuyorum. Nejla

    YanıtlaSil
  4. Aslında bu mesaj önce Murat'a! Çok yaşa çok güldürdün:)))!Biz biliriz senin o İst. efendisini de+hanımını da :))) ha ha ha !

    İffet'ciğim,harika görünüyorsun! Bak ,hep saçını düz toplasana diyordum,ne kadar hoş duruyor...yakışmış..Yürümeye gayret,bir an evvel görüşmeyi bekliyorum,öptüm. Gülsen

    YanıtlaSil
  5. Iffetcigim, son resmini buyutup de bakti m,gercekten cok cabuk toparlaniyorsun. Ne demek bir daha beni kurtarma, bize yazik degil mi senin gulen gozlerine hasret kalalim.Gayret az kaldi.sayili gun cabuk gecer.Bundan sonra oyle kermeslerde gorusmeklekolejde resim cekmekle yetinmek yok ,bol bol gorusecegiz.elcin

    YanıtlaSil